No último pleno do Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra, do que forman parte todos os municipios da parte luguesa e ourensá presentouse a liña oficial de merchandising. Neste senso, os representantes dos concellos prantexaron puntos de venta para a súa comercialización como as diferentes oficinas de turismo e algúns establecementos hoteleiros de gran capacidade, así coma nos embarcadoiros do catamarán. No caso de acadar bos resultados estudarán a posibilidade de ampliar as ventas a outros lugares. Por outra banda, deuse a coñecer a nova campaña promocional e a reunión tamén serviu para prantexar a incorporación da iniciativa privada ao Consorcio, con entidades coma o Consello Regulador do viño de Ribeira Sacra, en representación de viticultores e adegueiros, ou as asociacións de establecementos hostalerios de turismo rural Lugosur e Turisacra. Neste último pleno tamén se falou de finanzamento para este ano, no que se contará co mantemento das aportacións das dúas deputacións provinciais e coa aportación por parte dos concellos dun euro por habitante. Dende a xerencia do Consorcio informaron tamñen de que a Consellería de Cultura e Turismo asumirá unha colaboración similar á do pasado ano, ademáis da execución de proxectos turísticos dirixidos aos concellos e que serán tramitados a través do Consorcio.
Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO
Representantes da Asociación de Veciños de Parteme, aldea da parroquia de Nocedo, mantiveron un encontro coa
Gonzalo L. Torres. Moito falamos do Feismo urbanístico en Galicia, e seguro que moitos de nós
O pasado 19 de xullo, os representantes da Asociación Veciñal do Saviñao entregaron no Concello un
• Fixeron traballos de limpeza do acceso do camiño que leva á fonte publica, ante o
• Redacción- MONFORTE. a Asociación Monfortina de Amigos do Ferrocarril (AMAFER), no 25 aniversario da súa