No último pleno do Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra, do que forman parte todos os municipios da parte luguesa e ourensá presentouse a liña oficial de merchandising. Neste senso, os representantes dos concellos prantexaron puntos de venta para a súa comercialización como as diferentes oficinas de turismo e algúns establecementos hoteleiros de gran capacidade, así coma nos embarcadoiros do catamarán. No caso de acadar bos resultados estudarán a posibilidade de ampliar as ventas a outros lugares. Por outra banda, deuse a coñecer a nova campaña promocional e a reunión tamén serviu para prantexar a incorporación da iniciativa privada ao Consorcio, con entidades coma o Consello Regulador do viño de Ribeira Sacra, en representación de viticultores e adegueiros, ou as asociacións de establecementos hostalerios de turismo rural Lugosur e Turisacra. Neste último pleno tamén se falou de finanzamento para este ano, no que se contará co mantemento das aportacións das dúas deputacións provinciais e coa aportación por parte dos concellos dun euro por habitante. Dende a xerencia do Consorcio informaron tamñen de que a Consellería de Cultura e Turismo asumirá unha colaboración similar á do pasado ano, ademáis da execución de proxectos turísticos dirixidos aos concellos e que serán tramitados a través do Consorcio.
Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO
A Asociación Veciñal do Saviñao trasladou ao Concello a necesidade de instalar marquesinas en tres paradas
O sindicato sinala que a empresa monfortina do sector do automóbil deixa a 12 traballadores sen
A Asociación Veciñal do Saviñao solicitou á Deputación de Lugo a reparación de dúas estradas provinciais
A solidariedade e a conciencia social uníronse en Chantada nunha loita colectiva contra o cancro. No
Unha vintena de representantes dos diferentes concellos desde Ponferrada a Santiago reúnense en Chantada para impulsar