JON GONZÁLEZ, Creatividade en Chantada

Redacción- L.Gallardo

Jon González é un chantadino de adopción nacido en Mondragón, Guipúscoa, hai 28 anos. Estudou Bacharelato artístico e despois Belas Artes. Traballou, entre outras cousas, como deseñador gráfico en Vitoria, emprego como cámara, creativo e realizador en Televinte Chantada, e tamén impartiu diversos cursos de deseño dixital e cómic. Actualmente traballa para a marca de roupa Don’t Pray for Me de Santiago realizando debuxos para camisetas. Estes días ten en marcha unha exposición na Casa da Cultura da vila do Asma.

O artista plástico chantadino Jon González, cunha mostra da súa obra. (Foto: Ada López).

Na súa exposición podemos ver múltiples temáticas e técnicas, pero ten un peso especial o manga ¿ Por que ?

 De pequeno, coma todo neno, gustábame moito ver debuxos animados, pero foi cando se emitiu a serie Dragon Ball na televisión, tendo oito anos máis ou menos, cando me decidín por este estilo de debuxo. Desde entón e ata hoxe, fun debuxando e bebendo de diferentes autores xaponeses e evolucionando no meu estilo. Para min o manga ten algo especial que non teñen os outros cómics. Chámalle ‘x’…

Fálenos un pouco das técnicas que utiliza. Destacan algunhas anovadoras, como é a dixital. ¿En que consiste?

A tinta é a técnica que máis uso, xa sexa en rotulador ou en pincel. Pero fágome a calquera: acrílicos, óleos, acuarelas, pasteis… Respecto á técnica dixital, primeiro fago o debuxo a lapis ou a tinta, pásoo co escáner ao ordenador, e logo píntoo con diferentes programas. Utilizo unha tableta gráfica que ten un lapis que facilita os trazos e opacidades das cores, como si fora un pincel ou calqueira outra ferramenta.

¿Que protagonismo ten a vila de Chantada na mostra?

A verdade é que non lle puiden dar todo o protagonismo que quixera, xa que Chantada é un pobo que me deu moito. Sen embargo, e saíndome un pouco do meu típico estilo, fixen unhas obras de lugares representativos facéndoas o máis fieis posibles á realidade, pero sempre nas técnicas que caracterizan o cómic e que tanto uso, como a tinta chinesa e o pincel.

As túas obras están á venda. No contexto de crise, ¿cal é a estratexia dun artista ou creativo? ¿Pódese vivir disto?

Penso que a estratexia dun artista sería darlle ao público o que quere, tanto en gustos coma en prezos, deste xeito seguro que vendes, pero en certo modo, a nós, que xeralmente preferimos facer o que nos gusta, doe un pouco no orgullo ter que “venderse”. Gañarse a vida disto é tarefa complicada, sempre hai que tirar dunha ou dúas cousas máis.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

O Centro Comercial Urbano de Chantada fomenta o consumo local

Seguinte Nova

“O cambio continúa en Lugo, xa non ten volta atrás”: Gómez Besteiro toma posesión como presidente da Deputación de Lugo

Últimas noticias sobre CULTURA

A %d blogueros les gusta esto: