Obxectivo: 10.000 visitantes para a provincia no primeiro trimestre de 2012

A área de Turismo da Deputación presentou unha campaña baseada na mellora dos recursos promocionais dixitais e na aplicación de convenios cos empresarios do sector

O vicepresidente primeiro da Deputación, Antonio Veiga, e o delegado de Cultura e Turismo da Deputación, Mario Outeiro, durante a xuntanza cos axentes turísticos da provincia. VCDL

O delegado de Cultura e Turismo da Deputación de Lugo, Mario Outeiro, anunciou a posta en marcha dunha campaña de desestacionalización do turismo lucense entre xaneiro e marzo “para atraer máis de 10.000 visitantes á nosa provincia”. O deputado nacionalista fixo estas declaracións no transcurso dunha xuntanza cos principais axentes turísticos da provincia de Lugo, na que tamén participou o vicepresidente da Deputación, o tamén nacionalista Antonio Veiga. A finalidade desta xuntanza foi, por un lado, escoitar as propostas que os axentes turísticos lucenses formulan de cara a mellorar os datos de ocupación hoteleira e volume de negocio do sector, e por outro, explicar as principais liñas de actuación que se van desenvolver desde a Área de Cultura e Turismo provincial.

Convenios cos empresarios turísticos

Segundo afirmou Mario Outeiro, “somos conscientes da baixada na ocupación hostaleira e do gasto turístico na provincia sobre todo en determinados momentos do ano”. Outeiro explicou que a campaña estaría estructurada tanto en traballar conxuntamente cos empresarios do turismo, e en reforzar as ferramentas tecnolóxicas de promoción turística. Así, as asociacións implicaríanse na busca de establecementos turísticos interesados en participar no proxecto reducindo os custes de estadía, e o organismo provincial achegaría mediante convenio unha pequena partida económica para complementar esta baixada de prezos.

Novas ferramentas promocionais

En canto á promoción, a Vicepresidencia 1ª será a encargada de promocionar e achegar a oferta turística complementaria e os paquetes turísticos a través dunha nova páxina web e de campañas de promoción específicas. Asimesmo, ao longo de 2012 este departamento provincial vai desenvolver diversas medidas, como a mellora da páxina web para introducir paulatinamente os Sistemas de Información Xeográfica, priorizar as imaxes, vídeos e o produto turístico xerado polo sector, introducir un directorio empresarial do turismo en Lugo, e mellorar no control, presenza e promoción nas Redes Sociais de incidencia no turismo.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

Impulso institucional ao exercicio saudable para colectivos específicos no rural

Seguinte Nova

Pilar Farjas, conselleira de Sanidade, fala sobre a área sanitaria de Monforte

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

A %d blogueros les gusta esto: