O Centro de Información á Muller de Monforte asistirá ás usuarias en 51 idiomas

• Este mes de xaneiro entrou en funcionamento o servizo de teletradución a 51 idiomas no Centro de Información á Muller (CIM) de Monforte de Lemos. Este servizo gratuito, financiado pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia, ten como finalidade mellorar a atención ás mulleres e vítimas da violencia de xénero inmigrantes. O acto de presentación deste servizo tivo lugar en Lugo, coa presenza da secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella, a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, o alcalde de Monforte de Lemos, Severino Rodríguez, e os alcaldes de Burela, Ribadeo, Viveiro e Palas de Rei, as outras catro poboacións que contarán con este sistema.

A secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella, a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, e Severino Rodríguez, alcalde de Monforte, na firma do convenio xunto cos alcaldes de Burela, Viveiro, Ribadeo e Palas de Rei. SCX.

ÚTIL FERRAMENTA ANTE AS NOVAS CARACTERÍSTICAS POBOACIONAIS

Tras acreditar a utilidade da teletradución aplicada ao Teléfono de Información á Muller durante un ano, a Secretaría Xeral de Igualdade decidiu facela extensiva á rede de CIMs de Galicia, ás casas de acollida que asisten ás vítimas de violencia de xénero e ás entidades e ONGs que desenvolven a súa actividade solidaria neste eido. Igualdade recibiu a solicitude dun total de 45 CIMs de toda Galicia, que poderán iniciar a súa adhesión a este servizo sen custe algún para os centros e usuarias.

Segundo explicaron dende a Secretaría Xeral de Igualdade, a teletradución está pensada para dar apoio a unha parte da poboación que ten dificultades engadidas para acceder aos recursos existentes, formada polas mulleres inmigrantes residentes en Galicia, e ten entre as principais vantaxes reducir o estrés producido pola barreira idiomática e facilitar unha comunicación verbal máis eficaz, que resulta determinante nos casos de consulta por violencia de xénero. A través desta plataforma de teletradución, as mulleres terán a seguridade dun acceso axeitado á información e aos recursos dispoñibles sobre atención psicolóxica, prestacións económicas, centros de acollida ou asesoramento xurídico. O sistema permite ás usuarias comunicarse telefónicamente cunha intérprete, desde calquera centro no que se atopen (un CIM, unha casa de acollida ou calquera entidade adherida); así como o establecemento de chamada a tres, para que interactúen a usuaria, a persoa profesional da entidade e a intérprete.

Durante o seu primeiro ano de funcionamento no Teléfono de Información á Muller de Galicia os idiomas máis demandados foron o romanés, o chinés e o árabe.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

O alcalde de Monforte de Lemos, novo vicepresidente do Eixo Atlántico

Seguinte Nova

El espíritu “templario” impulsa el auge del billar en el sur de Lugo

Últimas noticias sobre GALERÍA

Ir aInicio

Don't Miss