240.000 euros para dinamizar o turismo lucense

Especial atención ó fornecemento do turismo na Ribeira Sacra

O investimento do ente provincial porá en marcha as rutas en catamarán do sur de Lugo durante a temporada estival. Arquivo EC.

A Ribeira Sacra recibirá unha atención especial nas políticas de dinamización turística promovidas dende a Deputación de Lugo. 223.335 euros dos 240.000 que constitúen a partida destinada pola Vicepresidencia Primeira e Área de Turismo do ente provincial para o fortalecemento do turismo lucense estarán adicados á xestión do persoal e o mantemento dos embarcadoiros e embarcacións das Rutas Fluviais de responsabilidade provincial, con especial atención á protección do medio ambiente.

DIVERSIFICACIÓN DA OFERTA PARA AUMENTAR O CONSUMO TURÍSTICO

Según explicou Antonio Veiga, vicepresidente da Deputación, “con esta medida estamos a apostar por aumentar o gasto turístico, xerando unha maior presenza de viaxeiros e turistas na Ribeira Sacra, polo que tamén é unha aposta polo emprego, non só os que de xeito directo terán a encomenda de dirixir as rutas en catamarán senón tamén os empregos indirectos no sector hostaleiro que se beneficiarán desta chamada de visitantes”. Veiga destacou a iniciativa dos catamaráns como “unha actividade complementaria que pouco a pouco vai xerando diversificación da oferta turística e, polo tanto, aumento nas pernoctacións e no consumo turístico”, polo que, según Veiga, “esta actuación reforza un dos nosos obxectivos de goberno, que é a creación de emprego”. Esta iniciativa será xestionada a través do SUPLUSA, “por razóns de axilidade e eficacia”.

POSTA EN VALOR DOS XEODESTINOS LUCENSES

Por outra banda, os 18.000 euros que completan a partida destinada ao fortalecemento do turismo lucense forma parte dun convenio firmado coa Universidade de Santiago de Compostela para a elaboración dun Plan Estratéxico sobre a posta en valor dos 7 destinos xeoestratéxicos de Lugo (Os Ancares, Terra Chá, A Mariña, Ribeira Sacra, Terras do Miño, A Ulloa e Lugo). Este estudo analizará as características de cada comarca na procura das principais potencialidades de cada un, e marcará o deseño de ofertas turísticas para cada xeodestino tendo en conta os seus recursos urbanos, patrimoniais, culturais, etnográficos, enolóxicos, naturais, etc, e “promovendo ofertas dirixidas sobre todo ao turismo de proximidade en Galicia, Asturias e Portugal, sobre todo”.

2 Comments Deixa unha resposta

  1. TODO O QUE FAI A DIPUTACION E DEMAIS POLÍTICOS NUNCA CHEGA A BO PORTO. SIMPLEMENTE PRESUPOSTAN CARTOS, CARTOS, PERO REALIDADE PRÁCTICA NINGURES.
    POR EXEMPLO: O CLUB NAUTICO DE DOADE. UNHA POLÍTICA TOTALMENTE ERRÁTICA E O QUE FIXERON NON FOI MALO SENON PEOR. CONCLUSION: TODOS OS TURISTAS MARCHARON PARA SANTO ESTEVO QUE É O QUE ACTUALMENTE FUNCIONA. POR CULPTA DESTES POLITICOS, COMO A CONCELLALA DE MONFORTE A FUNDAMENTALISTA SEÑORA VEGA, BOTARON TODO PARA ABAIXO.
    ASI QUE VIVA A INICIATIVA PRIVADA E ABAIXO OS POLÍTICOS QUE NOS QUEREN LEVAR A RUINA

  2. EN CONCLUSION: PARA POÑER ESTO COMO NOTICIA NON FAN FALTA TANTAS ALFORXAS. É EXACTAMENTE O QUE FAN TODO O ANO, ASÍ QUE NON O VENDAN COMO INVERSION. É UN GASTO, XA QUE VAI TODO EN PERSOAL, E POR CERTO, O FUNCIONAMENTO DOS CATAMARÁNS É MALÍSIMO. FAI 21 DIAS UN AUTOBÚS DE TURISTAS TUVO QUE VOLTAR PARA SUA CASA SIN VIAXAR PORQUE CHEGARON 10 MINUTOS MAIS TARDE E ISO QUE CHAMARON POR TELÉFONO. COMO SE COME ESTO?

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

Difusión do plan EMEGA para fomentar o emprendemento feminino

Seguinte Nova

Aula Mentor: formación flexible, económica e de calidade

Últimas noticias sobre ECONOMÍA

Ir aInicio

Don't Miss