A caravana Galicia Calidade visitou as principais cabeceiras do sur de Lugo

Chantada, Monforte e Sarria foron das primeiras vilas galegas en recibir o camión Galicia Calidade, que trouxo demostracións culinarias, información gastronómica e actividades lúdicas co fin de facer visible a calidade dos produtos galegos e apoiar ao pequeno e mediano comercio

O director xerente de Galicia Calidade, Carlos Vila, a directora xeral de Comercio, Nava Castro, e a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, durante a súa intervención na sede móbil desta campaña en Monforte de Lemos. GCEI.

A finais do mes de agosto, as tres principais vilas do sur de Lugo acolleron a sede móbil da campaña de promoción da marca Galicia Calidade. Co obxectivo de incentivar o consumo de produtos galegos coa marca Galicia Calidade, esta iniciativa, promovida pola Consellería de Economía e Industria, ofreceu á cidadanía das vilas que está a visitar ata o 29 de setembro información de primeira man sobre a marca Galicia Calidade, así como a súa aposta pola innovación e a internacionalización das empresas galegas e os produtos e servizos asociados.

RECETAS, INFORMACIÓN E OCIO

Esta campaña integrou distintas iniciativas como obradoiros de cociña con produtos de Galicia Calidade, que se poideron seguir tanto desde o interior do vehículo, equipado cunha cociña, como a través das pantallas habilitadas no exterior, para despois ofrecer unha degustación dos produtos cociñados entre o público e máis recetarios. Ademais, realizouse un reparto de obsequios, folletos promocionais e sorteos, e instalouse un castelo inchable para os cativos.

“CONFIANZA, PRESTIXIO E CALIDADE” DESTE SELO

Segundo informaron os responsables autonómicos, a marca Galicia Calidade conta xa con máis de 150 produtos e servizos amparados dun total de 44 empresas asociadas, que deste xeito “adquiren un importante valor engadido, recoñecido como sinónimo de confianza, prestixio e calidade”. De feito, os programas de auditorías e ensaios de Galicia Calidade garanten que os produtos e servizos amparados superaron os controis esixidos, para o que é preciso que conten coas materias primas de máis alta calidade, óptimas producións e excelentes servizos.

A CALIDADE DOS PRODUTOS, “VANTAXE COMPETITIVA” PARA O PEQUENO E MEDIANO COMERCIO

Durante a visita da sede móbil desta campaña, visitaron esta caravana a directora xeral de Comercio, Nava Castro, a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, e o director xerente de Galicia Calidade, Carlos Vila. Nava Castro suliñou que con esta actuación, a Consellería de Economía e Industria continúa a apoiar ao pequeno e mediano comercio e a facer visible a calidade dos produtos galegos como unha vantaxe competitiva, e lembrou que este departamento autonómico adicou nesta lexislatura preto de 500.000 euros para a apoiar ao comercio de Monforte ao abeiro do Plan Ágorae Agora ReComercia.

PROMOCIÓN DA GASTRONOMÍA LUCENSE NA VOLTA A ESPAÑA

Na liña de promoción dos produtos galegos de calidade, a delegada territorial da Xunta en Lugo, Raquel Arias, acompañada polo presidente da APEHL, Cheché Real, participou na presentación da campaña promocional dos produtos lucenses na Vuelta Ciclista a España 2012, que se desenvolverá ata o 9 de setembro. “Aproveitando a plataforma internacional que representa a Vuelta Ciclista a España, publicitaranse unha ducia de produtos singulares da gastronomía lucense nunha fiestra aberta ao mundo durante as tres semanas que abrangue a proba”, indicou Arias, que explicou que “segundo os datos que manexa a empresa que organiza a proba, estímase que a competición xerará un impacto económico de arredor de 250.000 euros”.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

1,4 millóns de euros para apoiar a inserción laboral de persoas con discapacidade

Seguinte Nova

Ribas de Sil e A Pobra do Brollón acolleron a programación “Falaredes”, que promociona o lecer en galego para os máis cativos

Últimas noticias sobre ECONOMÍA

Ir aInicio

Don't Miss