A Ruta do Viño presentou o novo material promocional.

Web, audiovisual e paneis interpretativos integran o novo paquete promocional desta Ruta que inclúe 60 establecementos asociados entre adegas, restaurantes, aloxamentos, museos e centros de interpretación, empresas de servizos turísticos, comercios e oficinas de información. A web da Ruta do Viño informa sobre a oferta relativa aos establecementos asociados, ademais de dar unha visión xeral da paisaxe, arquitectura e da tipoloxía do viño da zona. O audiovisual titulado “Somos Ribeira Sacra. Somos viño” busca a suxerencia das sensacións que a viaxe pola Ruta do Viño ofrecerá ao visitante. Por último, os paneis interpretativos están situados en Soutochao (Doade), Embarcadoiro de Santo Estevo, Embarcadoiro de Belesar e en Quiroga, xunto á Casa da Cultura.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

O monfortino Francisco Conde López, novo conselleiro de Economía e Industria

Seguinte Nova

O Concello monfortino aporta 20.000 euros a Cáritas

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

Chantada contra o cancro

A solidariedade e a conciencia social uníronse en Chantada nunha loita colectiva contra o cancro. No pasado mes de decembro, a directiva
Ir aInicio