A Ruta do Viño presentou o novo material promocional.

Web, audiovisual e paneis interpretativos integran o novo paquete promocional desta Ruta que inclúe 60 establecementos asociados entre adegas, restaurantes, aloxamentos, museos e centros de interpretación, empresas de servizos turísticos, comercios e oficinas de información. A web da Ruta do Viño informa sobre a oferta relativa aos establecementos asociados, ademais de dar unha visión xeral da paisaxe, arquitectura e da tipoloxía do viño da zona. O audiovisual titulado “Somos Ribeira Sacra. Somos viño” busca a suxerencia das sensacións que a viaxe pola Ruta do Viño ofrecerá ao visitante. Por último, os paneis interpretativos están situados en Soutochao (Doade), Embarcadoiro de Santo Estevo, Embarcadoiro de Belesar e en Quiroga, xunto á Casa da Cultura.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

O monfortino Francisco Conde López, novo conselleiro de Economía e Industria

Seguinte Nova

O Concello monfortino aporta 20.000 euros a Cáritas

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

A %d blogueros les gusta esto: