Educación avanzou na creación dun protocolo para a prevención e atención temperá do TDHA

•O anuncio responde a unha pregunta parlamentaria do socialista Docasar, que lamentou a demora “de máis dun ano” por parte da Xunta

• O pasado 18 de xullo, o deputado socialista no Parlamento de Galicia Vicente Docasar deu a coñecer o contido da resposta, por parte da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, á pregunta realizada polo deputado Monfortino sobre as previsións do Executivo autonómico en torno á atención do alumnado con trastorno de atención e hiperactividade (TDAH).

PROTOCOLO ELABORADO COA PARTICIPACIÓN DOS PROFESIONAIS DOCENTES E SANITARIOS, ASÍ COMO COLECTIVOS VINCULADOS Á TDAH
A comunicación escrita emitida pola Consellería de Educación, lembra a aprobación en 2011 do Decreto de Atención á Diversidade, no que se adica a totalidade do capítulo quinto ó alumnado con necesidade específica de apoio educativo, entre o que se inclúe o alumnado diagnosticado con TDAH.
Asimesmo, o documento sinala que a mediados de xuño de 2014, as Consellerías de Educación e Sanidade presentaron o primeiro protocolo de ámbito autonómico para avanzar na prevención e atención temperá do TDAH, e no que participaron profesionais educativos e sanitarios, ademais de contar coas achegas das entidades relacionadas co TDAH.

FINCAPÉ NA ATENCIÓN TEMPERÁ, PREVENCIÓN E INTERVENCIÓN PRECOZ
Según se especifica no documento de resposta á pregunta dos socialistas galegos, este protocolo busca elaborar unha intervención integral, sistematizando unha actuación pola que familias, profesorado, servizos de orientación e persoal sanitario terán unha intervención semellante ante a presenza de persoas con TDAH, facendo fincapé na atención temperá, a prevención e a intervención precoz.

ESTABLECE OS PASOS A DAR DENDE AS PRIMEIRAS SOSPEITAS DE TDAH
Neste sentido, o protocolo establece o procedemento para o traslado de información entre os sistemas educativo e sanitario. O protocolo realiza unha aproximación ó concepto do TDAH e ás súas manifestacións, e establece as principais actuacións a desenvolver polas familias, profesorado, servizos de orientación e sanitarios.
Na resposta escrita emitida pola Consellería de Educación, destácase que o máis importante deste protocolo é que establece o camiño a percorrer dende as primeiras sospeitas, e define a liña de comunicación entre servizos educativos e sanitarios. O protocolo pode consultarse no enlace http://www.edu.xunta.es/web/diversidadeorientacion.
Pola súa banda, o deputado Vicente Docasar lamentou que a resposta da Xunta se demorase “máis dun ano”, aínda que amosou a súa satisfacción porque o protocolo “teña saído adiante, e vaia beneficiar a moitos alumnos e alumnas, así como ás súas familias e ó seu profesorado”.•

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

675.000 euros para financiar o SAF básico

Seguinte Nova

Volven os Sábados Artesáns ó claustro do Centro do Viño

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

Chantada contra o cancro

A solidariedade e a conciencia social uníronse en Chantada nunha loita colectiva contra o cancro. No pasado mes de decembro, a directiva
Ir aInicio

Don't Miss