O COMERCIO LOCAL DE SARRIA PREMIOU A FIDELIDADE NA CAMPAÑA DE SAN VALENTÍN.

A mediados de febreiro rematou a campaña de San Valentín organizada por ACES-CCU Sarria para premiar aos consumidores que mercan no comercio local. Os gañadores do sorteo das catro ceas foron Roberto López López, Juan Carlos López Arenas y Daniel Fernández Díaz. Os establecementos nos que foron selados os boletos premiados foron Lar de Menchu, Dimar y Aluma. Estas ceas para dúas persoas disfrutaranse no Hotel Afonso IX, Restaurante Roma e Restaurante O’Descanso. A última cea para dúas persoas outorgada nesta campaña resolveuse cun sorteo entre as persoas que deixaron unha dedicatoria de amor na recollida realizada por unha reporteira de ACES-CCU Sarria, durante os dous días finais da campaña. Esta reporteira visitou diversos establecementos comerciais, rexistrando as dedicatorias de amor que quixeron aportar os clientes. O premio correspondeu a Ana Caloto, que poderá escoller entre os tres restaurantes mencionados para disfrutar da súa cea romántica.•

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

69 obras executaranse nos concellos lucenses con cargo ao Plan de Obras e Servizos

Seguinte Nova

540.000 euros en axudas para actividades culturais na nosa provincia este ano

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

     
A %d blogueros les gusta esto: