O Centro do Viño de Monforte consolídase como centro dinamizador e de promoción enoturística

Según o balance do Centro nos últimos 12 meses, a tenda do viño incrementou as vendas nun 17%

O Centro do Viño de Monforte atendeu a máis de 11.600 persoas nos últimos doce meses

cata vinos rsacra- cata1
A actividade do Centro do Viño xira en torno á enoloxía da Ribeira Sacra, aínda que tamén promove a realización de eventos diversos todo o ano. Arquivo EC.

 

• A mediados deste mes, o Centro do Viño presentou o balance de actividade dos últimos doce meses, no que foi o segundo ano de xestión da empresa concesionaria, Rutas Sacras Nomar UTE. O xerente do Centro, José Manuel Martínez Mareque, afirmou que «o Centro do Viño segue a ser unha referencia para os que visitan a Ribeira Sacra», xa que no último ano atendeu a máis de 11.600 persoas. Por unha banda, o Museo do Viño recibiu máis de 3.000 visitas, e a tenda do viño vendeu preto de 12.000 botellas, o que supuxo un incremento de máis do 17% respecto ás vendas do ano anterior. Asimesmo, o Centro desenvolve unha intensa axenda de actividades ao longo de todo o ano, e que abranguen todo tipo de sectores culturais e sociais. Dende exposicións ata presentacións de libros, pasando por obradoiros e unha feira de artesanía na que participan un importante número de artesáns da Ribeira Sacra. O Centro do Viño tamén acolleu a celebración de conferencias e reunións de diferentes colectivos culturais, sociais e deportivos, así como visitas de escolares e eventos promocionais. Sen olvidar a razón de ser desta entidade, o Centro do Viño aposta forte pola promoción da riqueza enolóxica da Ribeira Sacra dende Monforte, como centro neurálxico da contorna. Este ano celebrou a segunda edición da Festa do Viño Novo, organizada tematicamente en torno a algún dos aspectos máis significativos da cultura do viño da Ribeira Sacra. Ademais, puxo en marcha en novembro pasado a primeira edición da Cata-Concurso «Patrimonio Ribeira Sacra», na que participaron 110 viños de 55 adegas desta Denominación de Orixe. A labor promocional materialízase tamén nas presentacións de viños e catas de caldos e augardentes que se desenvolven periodicamente neste Centro. Ademais das accións presenciais, dende o Centro do Viño aproveitan o potencial das novas tecnoloxías para impulsar os seus viños. Proba disto é a incorporación, hai catro meses, dun código QR a todas as botellas que están á venda na tenda do viño, e a través do que se pode visualizar un vídeo promocional desta zona vitivinícola. Este sistema complementa as funcionalidades da plataforma de venda virtual, o que abre o amplo horizonte de internet á comercialización e promoción dos viños da Ribeira Sacra. •

Monforte, presente na mostra Expocidades

O alcalde de Monforte, José Tomé, no seu primeiro acto institucional na mostra Expocidades, en Viana do Castelo. (Foto cedida).
O alcalde de Monforte, José Tomé, no seu primeiro acto institucional na mostra Expocidades, en Viana do Castelo. (Foto cedida).

O Centro do Viño representou a Monforte na mostra turística Expocidades, celebrada en Viana do Castelo do 19 ao 21 de xuño. Nesta cita, José Tomé desenvolveu o seu primeiro compromiso institucional como alcalde de Monforte, e como tal falou do potencial turístico da cidade do Cabe e da Ribeira Sacra aos medios de comunicación portugueses.

Monforte amosou a súa riqueza enolóxica e de ocio no stand do Centro do Viño, xunto a outros 31 expositores, nunha mostra que ten como obxectivo impulsar o turismo de proximidade entre as cidades do Eixo Atlántico. Ademais, esta entidade solicitou a declaración de Patrimonio Inmaterial para o Camiño de Inverno e os dous camiños portugueses a Santiago.

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

O paro baixou en maio en todas as comarcas do sur de Lugo

Seguinte Nova

Exposición no Pazo de Tor

Últimas noticias sobre CULTURA

Maika Makovski

Unha das actuacións estelares do 17º Ribeira Sacra Festival Onte arrincou unha nova edición do 17º

A %d blogueros les gusta esto: