O Concello de Monforte e o Eixo Atlántico reclaman a implicación da Xunta para impulsar a actividade do Porto Seco

• Presentaron en Monforte un informe realizado por expertos, no que sinalan os pasos que a Xunta debe dar para que «a plataforma loxística sexa unha realidade»

A presentación do informe sobre o Porto Seco de Monforte contou coa participación de responsables do Eixo Atlántico, a Deputación de Lugo, os concellos de Lugo e Monforte, e os expertos que elaboraron o informe. GPDL
A presentación do informe sobre o Porto Seco de Monforte contou coa participación de responsables do Eixo Atlántico, a Deputación de Lugo, os concellos de Lugo e Monforte, e os expertos que elaboraron o informe. GPDL
• Monforte de Lemos acolleu este mes a presentación do informe sobre o Porto Seco, realizado por expertos e no que se reclama a implicación do Goberno galego para que esta plataforma loxística teña actividade empresarial.
INFORME REALIZADO POR EXPERTOS
Esta foi a conclusión do traballo elaborado polos catedráticos Fernando González Laxe e  Miguel Rodríguez Bugarín, xunto á experta en Emprendedurismo, Carmen López Rodríguez, que acudiron a Monforte para dar a coñecer o resultado do traballo. A presentación deste documento contou coa participación tamén do secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao; da alcaldesa de Lugo, Lara Méndez; do presidente da Deputación de Lugo, Darío Campos Conde; ademais do alcalde de Monforte de Lemos, José Tomé Roca.
SEGUNDO TOMÉ, A XUNTA É A QUE DEBE BUSCAR UN OPERADOR LOXÍSTICO PARA XESTIONAR A PLATAFORMA
Sobre o informe do Porto Seco, o rexedor monfortino destacou que “non se trata dun estudio máis», xa que «neste caso, o que facemos é establecer unha folla de ruta cos pasos concretos que debe dar a Xunta de Galicia para que o Porto Seco de Monforte sexa unha realidade”. Tomé afirmou que “é o Goberno galego ao que lle corresponde tomar a decisión de buscar un grupo operador loxístico que se faga cargo da xestión da plataforma”.
MONFORTE SEGUE SEN UN DESEÑO URBANÍSTICO DO PORTO SECO
Pola súa banda, o secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, apuntou outro dos inconvenientes para o pleno desenvolvemento desta infraestrutura. “Polo de agora non hai un deseño urbanístico de Porto Seco en Monforte», precisou, ao tempo que insistiu en que a Xunta debe apoiar esta plataforma “debido á ubicación estratéxica de Monforte, pero para iso tamén debe modernizar a liña ferroviaria Monforte-Palencia, o que será clave para impulsar o Porto Seco”.
O FERROCARRIL, FUNDAMENTAL PARA O DESENVOLVEMENTO DUNHA PLATAFORMA LOXÍSTICA
A importancia da vía férrea tamén foi destacada polo catedrático González Laxe, un dos autores do informe. “Para un porto o ferrocarril é o seu osíxeno, e se non ten conexión ferroviaria afógase», explicou Laxe, quen insistiu en que o informe reúne os dous elementos estratéxicos necesarios para o impulso do Porto Seco de Monforte, «a intermodalidade e a loxística».
Tanto os alcaldes de Lugo e Monforte como o presidente da Deputación coincidiron co representante do Eixo Atlántico na necesidade de amosar, con este informe, a preocupación das administracións máis relevantes da provincia na mellora das infraestruturas galegas, e mellorar deste xeito a economía.
UN PROBLEMA QUE AFECTA A TODA GALICIA
Neste sentido, José Tomé precisou que a falta de actividade no Porto Seco de Monforte non é só un problema local, senón que afecta a toda Galicia. «Como ben se di no informe, Galicia necesita facer viables os portos marítimos de interese xeral, que son os que poden e deben captar unha cota importante do tráfico marítimo que se vai producir coa ampliación do Canal de Panamá”. Neste sentido, o alcalde de Monforte anunciou que vai iniciar contactos con parlamentarios para rexistrar unha iniciativa no Parlamento de Galicia na que se debata este asunto. «O Porto Seco de Monforte e de Galicia necesita unha solución urxente», insistiu.
Por outra banda, o mandatario monfortino lembrou que «en breve» estará resolto o problema do saneamento do Porto Seco coa construción dunha depuradora propia, «grazas en boa medida a que o Concello puxo sobre da mesa un problema do que ninguén falaba nin resolvía». O Concello aportará  preto de 150.000 euros, que supón o 50% do financiamento das obras da nova depuradora.•

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

A Casa da Xuventude ofrece en Chantada un espazo de encontro, información, lecer e cultura para os mozos e mozas

Seguinte Nova

A Ribeira Sacra brillou con luz propia no stand de Galicia en FITUR 2017

Últimas noticias sobre ECONOMÍA

Ir aInicio

Don't Miss