•O Consorcio de Turismo Ribeira Sacra apunta ao bo tempo, as festas da contorna e a intensa actividade promocional como claves deste éxito
•Segundo o Consorcio de Turismo, estes datos supoñen un incremento superior ao 22% respecto a 2016
Por tipoloxía de establecementos, na comarca de Lemos o turismo rural rexistrou unha ocupación do 81%, sendo do 82% nos hoteis de tres e catro estrelas, e do 55% no resto de establecementos. No resto do territorio, as cifras foron lixeiramente inferiores. Pola súa banda, na zona ourensá da Ribeira Sacra a ocupación foi do 100% no turismo rural, do 98% nos hoteis de tres e catro estrelas, e do 68% no resto de establecementos.
Dende o Consorcio de Turismo, apuntaron como factores deste incremento o bo tempo, e a data máis tardía da Semana Santa, ademais de salientar o efecto das accións promocionais que desenvolve este organismo, como o programa televisivo “Volando Voy” adicado á Ribeira Sacra, ou as reportaxes publicadas en diferentes medios e canles nacionais. Ademais, o Consorcio destacou a importancia do “traballo de todo o territorio, e o aumento do compromiso co desenvolvemento turístico”. Por último, salientaron o efecto chamada de eventos como as Feiras do Viño de Sober e Quiroga, a Feira Medieval de Monforte, e Feira do Augardente de Portomarín.•
•268 PERSOAS PARTICIPARON DAS ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLO CONSORCIO DE TURISMO
•Minería Aurífera: 100%. O visitante medio foi de procedencia nacional, entre 30 e 50 anos de idade.
•Viñobús: 100%. O perfil medio do usuario é de 28 a 55 anos, de procedencia nacional.
•Rutas do Románico: sumaron 128 visitantes, nunha actividade sen reserva de praza. A máis demandada foi a ruta Pantón-Sober, e a do Saviñao. O perfil do visitante foi galego, cunha idade entre 35 e 50 anos.•