Monforte defendeu o seu papel como nó de comunicacións na asamblea anual do Eixo Atlántico

•O alcalde de Monforte e presidente da Deputación lembrou a necesidade de desbloquear o Porto Seco en 2020

Foto de familia dos alcaldes e concelleiros das 35 entidades que integran o Eixo Atlántico, na súa 28ª asamblea anual, celebrada na localidade portuguesa de Matosinhos, o 7 de febreiro. GPCM

Monforte mantén a súa aspiración a ser un nó fundamental na futura rede europea de mercadorías, e servir de motor de dinamización para o sur da provincia de Lugo. Así o fixo saber o alcalde de Monforte e presidente da Deputación de Lugo, José Tomé, durante a súa participación na vixésimo oitava Asamblea anual do Eixo Atlántico, celebrada na localidade portuguesa de Matosinhos o pasado 7 de febreiro.

CRÍTICAS DE TOMÉ Á XUNTA POR TER PARALIZADOS «PROXECTOS FUNDAMENTAIS» COMO O PORTO SECO
O rexedor monfortino acudiu acompañado pola primeira tenente de alcalde, Gloria Prada, a esta xuntanza na que estiveron presentes alcaldes e representantes das 35 entidades españolas e portuguesas que conforman o Eixo Atlántico.
Na súa intervención, José Tomé comparou as iniciativas do Goberno central na mellora das comunicacións en tren da provincia de Lugo co resto de Galicia e a Meseta, fronte á actitude da Xunta que, segundo o rexedor monfortino, segue mantendo paralizados «proxectos fundamentais» como o Porto Seco.

CASE 70 MILLÓNS DE EUROS EN LICITACIÓNS NA REDE FERROVIARIA DE MONFORTE
Entre as medidas do Executivo central valoradas por Tomé están os contratos asinados por Adif para a electrificación da liña Monforte-Lugo por 65 millóns de euros, ou a licitación, por máis de un millón, da redacción dos proxectos para ampliar as estacións do tramo de León a Monforte. Asimesmo, José Tomé fixo referencia a licitación por Adif da redacción do proxecto de acondicionamento dun tramo de 80 quilómetros do ramal noroeste do Corredor Atlántico de mercadorías, para o que a entidade ferroviaria destina 3,36 millóns de euros.

PUNTO DE CONEXIÓN
O rexedor monfortino e presidente da Deputación de Lugo apostou pola cidade do Cabe como punto de confluencia das mercadorías, para evitar que pasen «innecesariamente por Vigo e logo saír cara León-Palencia, onde se xuntan co corredor que vén de Aveiro». Deste xeito, segundo Tomé, «colocaríanse as mercadorías da fachada atlántica portuguesa e galega no corazón de Europa». •

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

Chantada, capital do Entroido galego no Domingo Lambedoiro

Seguinte Nova

Comezaron as tarefas de acondicionamento da aldea-modelo de Trascastro

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

Ir aInicio

Don't Miss