BNG e PP demandan melloras nos servizos ferroviarios das comarcas de Lugo

Imaxe do voceiro nacionalista, Efrén Castro e da Vicepresidenta da Deputación Maite Ferreiro. GPVDL.

• Redacción- MONFORTE. O Pleno provincial aprobou, a iniciativa do BNG, unha moción en demanda de melloras nos servizos ferroviarios. O voceiro nacionalista, Efrén Castro, lembrou que Lugo é a única cidade do país que non ten conexión directa con Compostela, que continúa sen electrificar a vía tanto cara á Ourense como cara á Coruña ou o desmantelamento da liña Ferrol-Ribadeo e dos servizos ferroviarios comarcas do Sur, con deficiencias de persoal e mantemento e unha merma contínua de paradas e frecuencias. “A chegada do AVE a Ourense supuxo un golpe na conciencia dos veciños e das veciñas porque puxo no primeiro plano unha realidade da que apenas se falaba”, reflexionou o deputado que, incidiu en que, “para Lugo, que ten practicamente como única infraestrutura de conexión directa co resto do país a A-6, coa ameaza de imposición de portaxes nun prazo breve, os servizos ferroviarios son unha cuestión estratéxica”.
A proposta, aprobada cos votos a favor de BNG e PSdeG e a abstención do PPdeG, esixe ao Goberno a electrificación completa a vía entre Lugo-Ourense e Lugo-A Coruña; a implantación da conexión directa entre Lugo e Compostela a través do estudo da variante entre Curtis e Ordes; a dotación dos recursos humanos, especialmente maquinistas, necesarios para garantir o servizo tanto nas conexións ferroviarias desde Lugo e desde Monforte como na liña Ferro-Ribadeo; así como a ampliación das frecuencias para garantir un servizo de calidade que responda ás necesidades da poboación e fomente o uso do tren como servizo de cercanías.
Ademais, demanda á Xunta de Galicia a transferencia das competencias en materia ferroviaria para iniciar os traballos e estudos necesarios para a planificación e posta en marcha dun tren galego de proximidade.•

Os senadores do PP trasladan ao Goberno que a última supresión de liñas ferroviarias prexudica aos usuarios do sur de Lugo

Os senadores Rosa Arza, Xosé Manuel Barreiro, Manuel Lorenzo Varela e Juan Serrano preguntan ao Goberno que planes ten para a conexión da provincia de Lugo co AVE. . GPPP..

• Redacción- MONFORTE. Renfe segue eliminando as frecuencias ferroviarias en Lugo. Agora tócalle ao sur da provincia, cuxos usuarios se ven prexudicados polos cambios nos horarios das liñas que chegan da Coruña e Vigo. Estes son os argumentos dos senadores lucenses do PP -José Manuel Barreiro, Rosa Arza, Manuel Varela e Juan Serrano- para instar ao Goberno de Pedro Sánchez a reparar “o grave dano” que está a causar aos usuarios do sur da provincia “con tal política de recortes”.
Consideran os populares que estes cambios nos horarios provocaron unha deficiente conexión das cidades da Coruña, Santiago e Vigo con San Pedro do Sil (Pantón), Areas (Sober), Canabal (Sober), Monforte de Lemos quedando fóra de liña polas tardes, así como A Pobra do Brollón (Lemos) e San Clodio-Quiroga, xa que o único enlace que segue operativo sae de Vigo ás 13:55 horas e chega ás 17:20 horas a San Clodio; un percorrido, advirten, “que tamén leva unha hora e media máis que se realizáronse nun vehículo particular”.
Neste sentido, cómpre sinalar que os trens da Coruña e Santiago con conexión en Vigo foron moi utilizados polos universitarios do sur de Lugo que estudan nas citadas cidades, especialmente os venres pola tarde, momento no que regresaban a as súas casas para pasar a fin de semana. “Agora Renfe deixounos sen esta posibilidade”, engaden.

CONEXIÓN DE LUGO COA ALTA VELOCIDADE FERROVIARIA
Os senadores populares preguntan ao Goberno que planes ten para a conexión da provincia de Lugo co AVE. Lembran que “o 21 de decembro de 2021 chegou a Galicia a Alta Velocidade ferroviaria, pero fíxoo discriminando e marxinando á provincia de Lugo: o traxecto entre Lugo e Madrid leva máis do dobre de tempo que o traxecto entre Ourense e a capital de España”. Engaden que “a negativa do Goberno central de construír a variante de Rubián e a ligazón de Os Peares supón que o traxecto entre Lugo e Madrid sexa unha hora e media máis longo do que podería chegar a ser se se construísen estas estruturas crave para mellorar a conexión entre Lugo e Ourense. Destacan que “ademais, a falta de frecuencias e os horarios dalgúns traxectos, que non se adaptan ás necesidades dos cidadáns, provocan que os veciños de Lugo non poidan chegar a Madrid pola mañá, co prexuízo que iso supón”.•

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

O Concello de Monforte iniciou as obras de mellora das cubertas nas naves do polbo do mercado gandeiro

Seguinte Nova

A Xunta destina 102.000 € á Unidade de Atención Temperá de Quiroga, O Courel e Ribas de Sil

Últimas noticias sobre INFRAESTRUTURAS

Ir aInicio

Don't Miss