ESPECIAL FITUR 2022

Galicia e o Sur de Lugo amosan o seu potencial turístico

Lugo, Provincia de Cine: A campaña da Deputación impulsa o turismo a través do audiovisual

O Presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, presentou na Feira Internacional de Turismo (FITUR) a nova campaña Lugo, provincia de cine, coa que a institución busca impulsar o turismo a través do audiovisual como unha vía “moi interesante e fructífera para a promoción do territorio” que pode converterse ademais nun “factor de desenvolvemento do rural”. No acto, celebrado no stand de Turespaña, estivo presente a Ministra de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto; o Secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés Verelst, e o Deputado de Promoción Económica e Social, Pablo Rivera Capón, entre outros deputados e deputadas, ademais de alcaldes e alcaldesas, e operadores e medios nacionais e internacionais.
Para a presentación, a Deputación de Lugo contou coa participación do presidente e fundador de CTV, Ghaleb Jaber Ibrahim; o produtor de Gaitafilmes, Suso López, e o produtor audiovisual de Amanita Films e codirector do festival FanCine, Iván Patiño, todos vinculados ao sector audiovisual, que explicaron o potencial da provincia como fonte de inspiración e como escenario de producións.
Co proxecto Lugo, provincia de cine, a Deputación pretende consolidar “un modelo de turismo sostible, non masificado, cunha oferta de calidade e diversificada, vinculado coa natureza, o patrimonio cultural, a historia e a gastronomía”, incorporando “ás múltiples opcións” existentes na actualidade “o turismo ligado ás rodaxes, buscando a complicidade da ilusión, o dinamismo e a maxia que sempre suxire a produción audiovisual”, explicou o Presidente.
Tomé Roca lembrou que a Deputación mantén “un apoio decidido ao audiovisual, unha aposta pola cultura e pola economía, cun sector que non deixa de medrar. Pero tamén estamos convencidos de que a presenza de paisaxes da nosa provincia nas salas, nos festivais e nas plataformas audiovisuais constitúe unha vía moi interesante e fructífera para a promoción do territorio”. “Buscar a interrelación entre a produción audiovisual e o turismo pode converterse, sen dúbida, nun factor de desenvolvemento para o rural”, incidindo en que “as rodaxes teñen un retorno económico directo e logo, o impacto da estrea abre unha nova vía de desenvolvemento, ao atraer visitas aos lugares onde se ambientaron producións de éxito, como poden ser O Sabor das Margaridas, Doghs, O que Arde ou Live is Life, por citar só algunhas das máis recentes”. Desta forma, asegurou o mandatario provincial, “o turismo convértese nun factor de equilibrio territorial, nun sector capaz de xerar emprego de calidade que permita á mocidade do rural desenvolver proxectos de vida nos seus lugares de orixe porque, ao igual que o cine é un diálogo entre o creador e os espectadores, o turismo é un encontro entre o que chega e o que vive habitualmente nun lugar”. O Presidente puxo en valor a longa tradición da provincia como escenario de rodaxe de producións audiovisuais, “protagonizada por directores como Gracia Querejeta, Manuel Gutiérrez Aragón, Mario Camus ou Gonzalo Suárez, e que, entre moitos outros, renovaron máis recentemente con éxito creadores como os irmáns Coira, Oliver Laxe e Dani de la Torre”. José Tomé resaltou así mesmo o vínculo entre a ficción audiovisual e o turismo. “Son un símbolo da democratización da cultura do ocio no século XX. Saímos de viaxe coa mesma ilusión coa que nos asomamos á pantalla, para descubrir mundos novos, sentir emocións diferentes ou vivir novas experiencias”.•

A Ribeira Sacra acode a Fitur coa recentemente estreada declaración como Reserva da Biosfera, e presenta o seu novo logotipo como destino de interese turístico

Imaxe da presentación en Fitur 2022 da proposta do Consorcio de Turismo Ribeira Sacra. Abaixo, á dereita o novo logotipo. Foto CTRS.

• Redacción- MONFORTE.
O Consorcio Turístico Ribeira Sacra, presentouse na Feira Internacional de Turismo FITUR 2022 celebrada en Madrid, co lema «Ribeira Sacra, agora si, Reserva da Biosfera». E fíxoo na caseta de Galicia, contando cunha nutrida participación de representantes institucionais. No acto interviñeron o Presidente do Consorcio de Turismo, Luis Fernández Guitián, a Directora Xeral de Patrimonio Natural, Belén Mª do Campo Piñeiro, o Vicepresidente da Deputación Provincial de Ourense, Rosendo Fernández Fernández, o Presidente da Deputación Provincial de Lugo, José Tomé Roca e a Directora de Turismo de Galicia, Mª Nava Castro Domínguez. Ademais, entre o numeroso publico asistente, atopábanse na sala os Delegados Territorias da Xunta de Galicia, Deputados, alcaldes e concelleiros da zona, Presidente do Consello Regulador e da Asociación Empresarial de Turismo Rural, e empresarios turísticos do territorio e axentes de viaxes.
O máis reiterado e resaltado de xeito unánime polas autoridades que tomaron a palabra é o modelo de unión que se dá na Ribeira Sacra, único en Galicia, recoñecendo que a Ribeira Sacra é o destino de moda en Galicia e que vive un dos seus mellores momentos, a pesares da situación de pandemia no ámbito sanitario.
Durante o evento, Luís Fernández Guitián, Presidente do Consorcio de Turismo Ribeira Sacra e alcalde de Sober, aproveitou para destacar o fito que supón a recente declaración da comarca como Reserva da Biosfera, xunto coas serras de Ou Courel e Ou Oribio.


O Consorcio de Turismo aproveitou o evento para presentar a súa nova imaxe de marca, e unha nova guía turística. Respecto ao logo deseñado, a idea do mesmo xira ao redor dunha natureza estrela, un patrimonio estrela, que se redondea, como a experiencia de coñecer a Ribeira Sacra, unha estrela que tradicionalmente se vinculou con conceptos turísticos (categorías hostaleiras), da cor da sustentabilidade, verde, como símbolo de unión para toda a comarca.•

Galicia presentouse en Fitur 2022 co obxectivo de ser un destino internacional de referencia

O titular do Goberno galego acompañou ás Súas Maxestades Os Reis no seu percorrido inaugural polo expositor da Comunidade. GPXG.

• Redacción- MONFORTE. O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, afirmou, durante a presentación do Xacobeo 2021-2022. Camiña a Galicia en FITUR, , que Galicia está enfocada neste 2022 a ser un destino internacional de referencia.

INVITACIÓN AOS REIS A VISITAR GALICIA
O presidente galego acompañou ás Súas Maxestades Os Reis no seu percorrido inaugural polo expositor da Comunidade, e fixo deste xeito unha “invitación formal” a visitar Galicia e desfrutar do Ano Santo, “a festa universal de Europa occidental”. “Sempre é un bo momento para visitar Galicia e sempre hai un sitio para quen desexe coñecela”, abundou.

DEIXAR ATRÁS A PANDEMIA DO COVID
Nesta liña, afirmou que o que naceu para indicar ao peregrino o final da súa meta -en alusión a lanterna que coroa a Torre do Reloxo da Catedral-, hoxe simboliza unha chama de ilusión por deixar atrás a covid e volver acender o xúbilo do Ano Santo 21-22. “O esplendor do Camiño volve ser o mellor antídoto contra a tebra da pandemia”, recalcou.
Con este obxectivo, recordou que o Goberno galego adaptou os albergues, os locais e o Camiño á nova situación sanitaria; formou ao persoal; inxectou máis de 120 millóns ao sector hoteleiro; e implantou un seguro coronavirus para dar confianza ao viaxeiro. Ademais de avanzar unha nova edición para este 2022 do Bono turístico, con descontos nos hoteis galegos e que, desde a súa posta en marcha, entregou xa 12.000 tarxetas.

A IMPORTANCIA DA CHEGADA DO AVE A OURENSE
Así mesmo, salientou que “nunca antes estiveramos tan cerca de todos e de todo”, referíndose á posta en servizo do AVE Madrid-Ourense.

DESTINO DE CALIDADE TURÍSTICA
Ao longo da súa intervención, o presidente da Xunta fixo fincapé en que Camiñar a Galicia é facelo cara a un destino de calidade inigualable, marcado por escenarios excepcionais, pola cultura, a gastronomía e a hospitalidade, como exemplifican os 328 establecementos coa Q de calidade turística cos que conta.
Sobre este punto, aseverou que o Goberno galego seguirá comprometido co sector, que en 2021 fixo posible que a demanda turística na Comunidade crecese 25 puntos máis que a media de España; “e acabamos o pasado ano con 180.000 compostelas entregadas, 40.000 máis por riba do obxectivo máis ambicioso que tiñamos”, precisou.

TALENTO GALEGO NA PROMOCIÓN DO TURISMO
O vicepresidente primeiro da Xunta, Alfonso Rueda, puxo en valor o talento galego na promoción do turismo e do Xacobeo nun ano tan especial para Galicia como é o 2022. Fíxoo en Fitur, na presentación da colección “El pulpo peregrino”, que promociona o Ano Santo a través da moda.
Alfonso Rueda destacou a importancia da industria téxtil para Galicia e o alcance do seu deseño e da súa moda para a proxección dunha imaxe moderna e vangardista da comunidade, un aspecto de especial relevancia nun momento no que o turismo de Galicia aspira a fusionar tradición con innovación. Por iso, o vicepresidente primeiro da Xunta resaltou que a proposta de “El pulpo” en particular, e o stand de Galicia en Fitur, en xeral, “son un escaparate do mellor que ofrece Galicia: o seu empuxe empresarial, a súa modernidade e o seu factor humano ao servizo dun evento de alcance mundial como é o Xacobeo”.•

Monforte promociona o seu pasado xudeu e a torre da Homenaxe en Fitur

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

Máis da metade do Orzamento de 2022 en Sober irá a gasto social e benestar comunitario

Seguinte Nova

Novos documentos sobre o Castelo de Montefurado

Últimas noticias sobre PORTADA

ENTREVISTA A SALETA FERNÁNDEZ

A atleta monfortina fai balance da súa carreira deportiva logo de retirarse Saleta Fernández fíxonos voar a todos os monfortinos a alturas
Ir aInicio

Don't Miss