Monforte nas redes sociais da man de influencers especializados

Nun mercado tan competitivo como o turístico, toda iniciativa é boa, e máis se ten en conta novas formas de comunicación, como é a crecente importancia dos influencers, como prescritores de destinos turísticos. Nesta liña está a nova campaña presentada polo concello de Monforte, baixo o lema “Monforte de Lemos. Capital da Ribeira Sacra”, que estará protagonizada por 6 dos influencers máis destacados na creación de contidos en redes sociais relacionados con ocio, turismo, viaxes e gastronomía. “Teñen unha comunidade moi numerosa de persoas, que día a día toma nota dos seus plans, dos lugares que visitan ou dos sitios nos que comen” destacou José Tomé.
Os 6 influencers protagonistas desta campaña suman 1 millón de seguidores: Hugo Pérez (a través da súa conta en Instagram), Patricia García de Donkeycool, Fany de Engaliciamorate, Saray Rodríguez de Sen Paraxe, Alberto de Alvientooo e Elena Peregrina de mi.maleta.azul.

MOITA VISIBILIDADE
Ademais das accións que levarán a cabo os 6 influencers nas súas redes sociais, a campaña tamén conta con diversos elementos de visibilidade nas rúas da cidade do Cabe así como nas principais zonas turísticas de Galicia. Na Coruña, en Vigo, en Pontevedra e noutros puntos das Rías Baixas esta campaña terá presenza, durante este verán, con elementos de visibilidade coma vallas, lonas, autobuses ou cubos publicitarios.•

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Nova Anterior

A Ribeira Sacra promociónase no Festival Interceltique de Lorient

Seguinte Nova

Unanimidade no Consello Municipal de Saúde polas graves carencias de especialistas do Hospital de Monforte

Últimas noticias sobre TURISMO

A %d blogueros les gusta esto: