Presentan as conclusións da fase de consulta para elaborar o Plan Estratéxico Provincial de Turismo

•Entre outras accións, o Goberno provincial organizou cinco encontros sectoriais, nos que participaron 250 axentes do sector turístico ou vinculados a este ámbito

O presidente da Deputación, Darío Campos Conde, e o deputado de Turismo, Eduardo Vidal Baamonde, na presentación das conclusións da fase de consulta do Plan Estratéxico de Turismo. GPDL
• O Plan Estratéxico de Turismo da provincia de Lugo, que está a preparar o Goberno provincial, vén de completar a súa primeira fase, destinada a coñecer as necesidades, suxerencias e demandas dos profesionais do sector turístico da provincia, así como do resto dos axentes implicados neste ámbito, tendo en conta ademais a opinión de expertos na materia. Co fin de desenvolver esta fase de consulta, o Goberno provincial convocou un total de cinco mesas de traballo, entrevistas a expertos en turismo, e enquisas online a profesionais do sector privado. O balance destes traballos iniciais, que se desenvolveron durante os meses de febreiro, marzo e abril, foron presentados en rolda de prensa polo presidente da Deputación de Lugo, Darío Campos Conde, e o deputado de Turismo, Eduardo Vidal Baamonde.
O Executivo provincial convocou cinco mesas de traballo, na que estiveron representados 48 concellos e 28 asociacións, ademais de oficinas de turismo, museos e outras entidades vinculadas a este ámbito. Así mesmo, o Goberno provincial realizou 20 entrevistas presenciais con expertos do eido académico, do sector público e privado, e axentes sociais. Por último, leváronse a cabo enquisas online a representantes do eido turístico no sector privado, acadando resposta de 74 empresas.
ESCASO DESENVOLVEMENTO TURÍSTICO
En canto á situación do sector, detéctase que o grao de desenvolvemento turístico da provincia é medio-baixo segundo os participantes nas mesas de traballo, e nas enquisas o 32% o consideran baixo, e o 28% moi baixo.
ALTO POTENCIAL TURÍSTICO EN XERAL
Sobre o potencial turístico, as mesas de traballo ven un potencial alto ou moi alto para os xeodestinos Ribeira Sacra, Ancares-Courel, Lugo e A Mariña lucense, mentres que se valora como medio o potencial da Terra Chá. Nas enquisas a empresas, o 64% consideran alto ou moi alto o potencial turístico da nosa provincia.
PROVINCIA COMPETITIVA EN TURISMO
A competitividade da Ribeira Sacra e de Ancares-Courel está nun grao medio para as mesas de traballo, que consideran medio-alto o grao de competitividade da Terra Chá e a Mariña. Sobre este tema, o 63% dos enquisados estiman que a provincia de Lugo como destino é moi competitiva.
PUNTOS FORTES E DÉBILES DO SECTOR
Tanto nas mesas como nas enquisas e nas entrevistas a expertos, detectáronse como puntos positivos a atención ao cliente, a riqueza paisaxística, e as comunicacións por estrada. Como puntos débiles, as consultas apuntaron ás comunicacións por ferrocarril, e o transporte público por estrada.
ESTRATEXIA COMBINADA NA PROMOCIÓN E NA COMERCIALIZACIÓN DO PRODUTO TURÍSTICO
En canto á promoción turística, houbo unanimidade en apostar por unha estratexia combinada online e offline, que integre unha web turística da provincia, promoción por redes sociais, apps turísticas, presencia en feiras sectoriais e posta en marcha de campañas publicitarias.
SEGUINTES FASES NA ELABORACIÓN DO PLAN
Unha vez completada a fase de consulta, o presidente da Deputación anunciou que o deseño do Plan Estratéxico de Turismo continúa cunha fase de diagnose, trala que se establecerán os retos e liñas estratéxicas de cara a definir o plan de acción.
Na rolda de prensa, o deputado de Turismo, Eduardo Vidal Baamonde, insistiu en que o Plan vai tomar como base «as inquedanzas do sector», co obxectivo de «desenvolver propostas que respondan ás verdadeiras necesidades que puxeron na mesa os que realmente contactan cos viaxeiros e palpan as súas sensacións cando veñen á provincia».•

•UN PLAN PARA UN TURISMO SOSTIBLE

•O Goberno provincial explicou que o Plan Estratéxico de Turismo da provincia de Lugo (2017-2020) ten como obxectivo xeral impulsar o crecemento e a transformación do sector turístico na provincia para facelo máis competitivo, innovador e participativo, e promover así unha nova etapa no desenvolvemento turístico sostible

•RECURSOS ESTRELA POR XEODESTINOS

•RIBEIRA SACRA: gastronomía, románico e viticultura
•ANCARES-COUREL: pallozas e patrimonio cultural
•TERRA CHÁ: gastronomía e Castro de Viladonga
•LUGO: patrimonio natural e cidade
•A MARIÑA: gastronomía, Praia das Catedrais e patrimonio cultural

•RETOS PARA PROFESIONALIZAR  O SECTOR TURÍSTICO LUCENSE

•A formación resulta clave para acadar un sector máis profesionalizado
•O manexo de idiomas, o marketing turístico e o emprego das novas tecnoloxías son os aspectos nos que máis se debe mellorar no sector

Deixa unha resposta

Your email address will not be published.

Enquisas

ESTÁ CONFORME CO PROXECTO PARA CONSTRUÍR UNHA NOVA PONTE DE FERRO NO MALECÓN EN SUBSTITUCIÓN DA PASARELA PEONIL ACTUAL?

Cargando ... Cargando ...

Resumen mensual de noticias

Nova Anterior

Presentan o cartel do Festival do Viño da Ribeira Sacra

Seguinte Nova

O Círculo Saviñao participou en Ares na Romería Anual da Federación Galega de Casinos

Últimas noticias sobre ASOCIACIONISMO

Chantada contra o cancro

A solidariedade e a conciencia social uníronse en Chantada nunha loita colectiva contra o cancro. No pasado mes de decembro, a directiva
Ir aInicio

Don't Miss